Thursday, April 9, 2015

Tagasiside



Püüdsin aktiivne olla ja ka teiste blogisid lugeda, kommentaare jagasin vajatud hulgal. Ma pole väga harjunud arvuti kaudu oma arvamust avaldama. Väga huvitav oli näha teiste lähenemist ülesandele. Tavaliselt lugesin neid  siis, kui olin teinud enda ülesanded ära. Muul ajal väga blogisid ei uurinud.

Minu õpiharjumused ja -oskused aitasid läheneda ülesandele loogiliselt ning teostada neid enam-vähem õigeaegselt. Ühel korral siiski jooksid kõik töised, perekondlikud ja koolialased tegevused kokku ja jäin postitamisega hiljaks.

Väga hea oli lugeda ka teiste kommentaare enda ülesandele ja saada teada, mida teised hindavad ja mida võiks veel teha.

Raske on öelda, mis väga hästi läks. Mulle isiklikult väga meeldis juttu illustreerida piltidega ja ka 7. ülesanne oli selline loomingulisem ja meeltmööda. Tegelikult oli ka põnev kogeda õppimist blogi vormis, sest seda pole ma varem  kunagi teinud. Sain juurde uusi kogemusi.

Alguses oligi hirmutavaks blogi tegemine, kuid tagantjärele polnud sugugi hull.

Kuna olen pidevas ajapuuduses, siis internetipõhine õppimine annab rohkem ajalist vabadust. Siiski on mul veel arenguruumi oma aja planeerimisel, et mitte tähtaegadega hiljaks jääda.

No comments:

Post a Comment